Nicole & Maja <3

säämst ... :P

Publicerad 2011-04-22 19:26:49 i Vardag

heej, :D sämst upptadering jag vet, men har vart i london o så o nicole .... :P aja, i lördags red jag den nya hästen Portos, gick sådär ... ;) traven gick ju bra, men han va jätte stark, och så jobbig i vänster så man dog, ne men ni fattar. men gillar honom ändå, behöver bara ngr lektioner för att lära känna varandra o så ... :D sen red jag millan, barbacka ... :) gick så himla piss, men man kan ju inte bli sur på min lilla älskiie! <3 :P har idag vart med wilma mest, först spela vi fotboll, sen kom 5 småtjejer och hängde o klängde på oss asa länge, :P sen va ja o wilma me saga en stund, köpte glass o hade de najjs, :D kmr sen ett mega inlägg om hur de va i london, skrev i antäckningar ... :P










liten va jag där, en vinter när jag red yass, redigerad ... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela