Nicole & Maja <3

PLUGGA=SUGER ! :|

Publicerad 2011-03-24 18:54:42 i Vardag

Heeeej !




Orkar faan inte mer, matte läxan tills igår, svenska prov idag och engelska glosor tills imorrn och som man inte har fått nog så ska man ha no prov på torsdag, asså jag går i 5:an och jag har mer prov, förhör och läxor en min brorsa, o han går i 9:an !!!!!! Cp störd läroplanen e asså !! :P
men dagen har väl vart okej ifrån allt plugg o så, har vart me typ alla tjejer i klassen o hoppat hopprep, så slut när man kommer in sen .... :P :) :D :O

känner mig som en himla plugg häst ! :P








Hahha, :P




Ska snart fixa ny header men har 0 ideér! ;)
Nån som har ngn? :)






seees,





Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2011-04-21 18:00:39

Thockis, jag har saknat dig på träningarna! <3

Och vi mååste göra nåt nån dag ;D <3 Eftersom sommaren är här ;D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela