Nicole & Maja <3

Läxa, :|

Publicerad 2011-03-22 18:16:44 i Vardag

heej alla flummare till läsare, :P



håller på me läxan som jag seriöst "bajsar på", :| :P

o ida har vi vart me tekniska museét som var så himla tråkiigt !! :P
kmr bilder imorrn, alltså en jätte lik BIILDBOMB ! :)
men asså jag förstår mig inte på lärare ibland, vi har matteläxa tills imorrn, svenska prov på torsdag, 
engelska förhör på fredag och no prov nästa torsdag, :|
men red ju i lördags, på botkyrka valde jag sist o fick FALKEN ! :D
han var rätt mjuk i sidorna och så, traven blev väl bäst, galoppen gick sisådär ... ;)
o på gömmargården hade jag (*trummvirvel*) MONA ! :D
men e jätte ledsen att jag inte har fått rida Millan på länge, längtar efter hennes stopp och korta galopp, :) :(
hahahha, grym ja e, rimmkungen AB !
men mst göra läxan nue, ! :(
men lägger också upp lite bilder på vad jag fick i födelsepresent, e ju 12 år nu ! :D :D






seees,  :D








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela